:: Di tanah asing

Image Hosted by ImageShack.us Baru semalam try pakai mende nih. Lama dah planning nak try, tapi takde masa. Mungkin dah sampai masa kita semua menghentikan 'kebergantungan' terhadap Microsoft.

Try Firefox



:: kanser usus

Image Hosted by ImageShack.us



Pepagi buta aku terjaga ngan kesakitan yang amat serius di bahagian usus. Stail penyakit yang macam ni lah yang aku tak gemar ni. Terpaksa aku berkawan ngan mangkuk tandas sepanjang pagi. Sekarang pun masih ada rasa sakit lagi. Rokok dah berbatang-batang dah habis dalam tandas je. Mari kita kaji gizi pemakanan aku semalam.

1) Sup tulang/ayam masak merah (ala thai)

2) Durian Tanjung Besar (Benta mari)

3) Sustagen dengan laksidopilus asidopilusapakejadah (sejenis kultur hidup)

4) Teh halia CNI

Comments

abdfatah said…
sakit perut eh...?

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa