:: Produktiviti

Image Hosted by ImageShack.usjumaat ari tu tak berapa produktif. Malam pun tak kuar umah.

Semalam jamming.

melepak kat umah teringat masa aku muda-muda dulu duduk kat kampung. Biasa kat umah tinggal aku ngan (arwah) nenek aku je sebab mak aku kuar menoreh getah (ya, mak saya dulu menoreh getah). Pepagi kitaorang pegi sungai sauk ikan. Biasa dapat ikan kecik-kecik je. Tapi nenek aku tetap goreng ikan kecik tu buat makan tengahari. Aku rasa dia saja buat macam tu sebab nak hargai apa yang aku buat. Walaupun aku dapat ikan kecik, tapi hati aku gembira gile sebab dapat jugak ikan. Dia goreng terus ikan kecik tu, dan kemudian kitaorang berdua duduk dekat serambi umah sambil makan nasik ngan ikan goreng ngan kicap.



Manakala sekarang ni masa untuk upgrade kehidupan aku. Ada projek-projek minimum dalam kepala otak aku skang ni. Tunggu nak excecute je.



Mak aihhh... hamboiii la makwe.

tak sabar nak tengok cerita Resident Evil 2

Comments

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa