:: bukan kerana raya

aku bukannya kaki soping ke apa, cuma akhir-akhir ni aku nengok mulut kasut aku semakin membesar. kebetulan ada duit. kebetulan berkenan di hati. Aku ni jenis jarang gile beli kasut. 2 tahun mungkin sekali je beli. Itu pun kalau nasib baik. dan kali ni aku telah membuat satu tindakan drastik. inilah kali pertama dalam tempoh 6 tahun ni aku beli kasut yang tak berorientasikan skateboarding. kali ni aku beli kasut jalan-jalan. walking shoe. ini tidak beerti aku telah melupakan sukan skateboard, cuma sekali sekala tukar angin. kasut bersukan aku tu dah teruk sangat. kali ni aku nak kasut aku:

-selesa tak ingat

-pakai lama tak terasa

-mengurangkan keletihan kalau jalan kaki lama2

-mengurangkan hentakan



Reebok Valet DMX

Image Hosted by ImageShack.us

puaka mana yang merasuk aku beli kasut ni aku tak tau. Tapi kasut ni:

-ada satu saluran udara yang membahagikan antara kusyen bahagian depan ngan belakang.

-Bila berjalan angin bahagian tumit akan beralih ke kusyen hadapan untuk menyaport impak bahagian depan kaki pulak.

-Opti-Flex Zone (jari-jari kaki bebas bergerak)

-Play Dry™ untuk sedut semua lembapan (kaki takkan bau ular)

-tapak kalis minyak (oil resistant)

-selesa tak ingat



Overall aku puas hati sangat ngan kasut baru aku ni.

Comments

Rockerz said…
Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang TERHANGAT DI MALAYSIA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Cuma bayar RM50 sekali seumur hidup dan lihat wang akan mencurah-curah ke akaun bank anda sampai bila-bila. Peluang cara mudah buat wang di sini.
Rockerz said…
Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang TERHANGAT DI MALAYSIA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Cuma bayar RM50 sekali seumur hidup dan lihat wang akan mencurah-curah ke akaun bank anda sampai bila-bila. Peluang peluang perniagaan di rumah di sini.
Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang BOLEH MENJADIKAN ANDA KAYA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Pendaftaran Percuma. Peluang peluang perniagaan di rumah di sini.

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa