Image Hosted by ImageShack.us

hari ni gua rasa tua. real punya. bila memikirkan yang gua boleh hidup sampai hari ni, perasaan tu macam magik. Tak sangka. Tapi Alhamdullillah la sebab gua masih lagi sihat walafiat dan takde cacat cela lagi dalam penampilan mahupun perjalanan sistem badan ni. Harap-harap banyak tahun lagi boleh bertahan. Hari ni satu nombor lagi naik.



-yang penting gua belum sampai status warga emas lagi

-yang penting boleh lompat-lompat lagi




Kata orang dalam usia 30 tahun seseorang itu mesti dah masak benar dengan apa yang dia nak dalam hidup ini. kata orang kalau umur 30 tak kawin lagi boleh la masuk 'Geng 3 Kupang'. Dan kalau tak kawin lagi berpotensi untuk bujang sampai ke tua. Tahun-tahun sebelum ni gua dah gunakan sehabis-habisnya. Banyak kejayaan-kejayaan penting gua telah kecapi. Overall gua puas hati. Pasal mende-mende yang gagal tu pulak,

"Regrets i have a few

but then again, too few to mention"



banyak lagi perjalanan enjoy yang penuh dengan ranjau berduri yang perlu gua tempuhi di masa akan datang.



tapi yang paling penting,

gua baru je 2 tahun meninggalkan dunia 'belasan tahun'

Siti Nurhaliza tu lagi tua dari gua

Comments

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa