Image Hosted by ImageShack.us
Lift adalah tempat paling best sekali. Kalau ada 'ong' ari tu aku terpaksa berasak-asak ngan awek ramai-ramai. Kalau ong aku ari tu jenis 'intimate' sikit, aku terpaksa berdua-duaan dengan gadis cantik yang yang turun atau naik dalam lift. Tingkat 5 umah aku ni adalah hotel yang paling pupular kat Kuala Lipis ni. Jadi sinilah ibusawat awek dari serata tempat datang menginap.

Begitulah kesnya hari ni.
Aku boleh habiskan sepanjang hari nak cerita macamana stail rambut dia jatuh atas dahi. Kulit dia yang putih, lembut, licin. Pinggang dia yang ramping. @#%$% yang sedang-sedang molek, comel. Mata dia, kening dia, bibir dia. Dan macam ada satu perkara yang sangat mempersonakan bagaimana alignment tangan dia bercantum dengan badan dia.
And she smell like angels ought to smell
Masa dia nak blah dia sempat melemparkan senyuman kat aku, yang dari tadi asik peratikan dia. (dia sedar kot...)

Biasanya dalam kes macam ni aku:
-Cakar muka sendiri
-korek bijik mata sendiri
-tarik rambut sendiri
-Bersyukur dengan deria pancaindera yang dianugerahkan oleh Tuhan.
-Insaf bahawa Tuhan tu maha kaya dan manusia ni adalah sebaik-baik ciptaan.

Jatuh cinta?
-Tidak sekali. Tak bermakna dia cantik giler dia ngam dengan aku. Tak semudah itu beb...

Niat jahat?
Tidak sama sekali. Aku nengok je dan aku respek privasi semua gadis-gadis yang aku jumpa. Takde la aku nak mengenden-ngenden mengorat, mengusik, ataupun bersiul-mengada.

Realiti
Aktiviti mengusyar awek adalah satu pekerjaan yang sangat rumit dan haruslah berpada-pada. Ketahui had anda dan hormati privasi orang lain. Ketahui perbezaan antara 'beruntung' dan 'bersikap keterlaluan' (violating). Semua orang berhak memakai sebarang pakaian yang mereka nak. Dan semua orang berhak menikmati sebarang pemandangan yang mereka nampak. Sehinggalah hak tersebut ditarik balik dengan ucapan ataupun perbuatan. Tak semua orang selesa diperhatikan sepanjang masa. Bukan semua awek suka di-mengurat; dan bukan semua awek korang boleh mengurat sesuka hati. Sentiasa bersikap waras. Jangan cepat naik kepala. Dan paling penting, kawal diri sendiri.

(ada sesapa nak komplen?)

Comments

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa