:: Right now I dont care about anything

Aku ingat petang ni aku nak bersukan ahh. Lama dah tak pekena berdarah lutut ni.
Pagi tadi aku jogging. Ya, jogging. Mende yang aku rasa paling buang masa sekali. Tapi tetiba aku rasa macam nak jenjalan je pepagi. Memula jenjalan, pastu aku pecut lari sampai tak cukup napas. Rasa macam nak mati.

:: Toyota Celica
"Encik, boleh tak bagi saya pandu keta ni sekejap?"
"Hishh.. mana boleh! Awak ni sape?"
"Boleh arr encik. Sekejap je. Satu round"
"Ahh! Tak boleh aku kata!"
"Pegi mati la woii!!"

::Ada hantu
Skang ni kat umah aku tengah heboh orang jumpa hantu dalam lift. Hantu tu wanita berbungkus dengan kain kapan yang ada tanah-tanah sikit.
Korang bayangkan dalam lift terserempak hantu, nak lari ke mana? Cakar muka je yang bolehnya.
Skang ni jangan tanya mengapa aku tak kuar umah malam-malam.

Comments

Popular posts from this blog

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

Kemelut Di Muara Bazaar

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa