Sarawak Spesel Part 3 - Nikah Kahwin

Anak kepada abang abah aku dah menikah. Jadi itulah tujuannya kitaorang datang sana. Nengok dia menikah.

Honestly aku tak into langsung hal nikah-nikah ni. Orang mesti cakap kat aku, "Kalau kau tak pegi nengok orang menikah, nanti ko menikah takde sapa nak datang!". Ahh... peduli apa aku korang nak datang ke tidak bila aku menikah esok.

Mende yang speselnya pernikahan ni adalah:

-Aku ada datang menengok

-Aku pakai baju melayu

Selama ni aku tak penah pakai baju melayu. Tetiba kat sana aku dipaksa memakai baju melayu sebab nak nampak festive sikit la orang kawin. Takpe, aku tak nak menghampakan semua orang, jadi dengan berat hati aku pun dressing ala-ala orang nak beraya.

Semua yang datang tu bertuah sebab dapat nengok aku pakai baju melayu.

Image Hosted by ImageShack.us

Tetiba ada awek 3 orang kerumun belakang gua.

Comments

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa