:: Sarawak Spesel Part 6 - Kuching Roundup

Sempat jugak gua pegi melawat bandar Kuching. Padahal jauh gile ngan tempat aku duduk tu. Naik keta 5 jam beb. Sakit belakang. Time ni aku dah tak berapa exited sangat nak jalan-jalan sebab kes 'Bidadari' tu. Tapi memandangkan bukan sokmo aku boleh datang sini, maka aku pun enjoylah seadanya.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
-Dalam perjalanan tu gua letih sangat. Tertido. Entah apalah yg gua buat semalam...
-Kendian gua jumpa buaya. Buat-buat macam Steve Irvin yg bangang tu.
-Kendian kat muzium tu main-main ambik gambar
-Pastu jumpa ikan toman 3 ekor
-Daripada aku beli tabung katak tu baik aku ambik gambar je. Jimat
-Kat meriam pun aku nak amik gambar
-Dan yang paling penting, kat Kuching kena la ambik gambar ngan Kucing!

Comments

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa