:: Awek minggu ini - Delta Goodrem

Macamana kita boleh nengok seseorang dan kita cakap dia tu 'cantik'

Apa itu kecantikan sebenarnya? Ada banyak teori. Saintis pun dah banyak kaji pasal ni. Dan salah satu daripada teori tersebut ialah 'mapping'.

Maksudnya kalau semua menda terletak betul pada tempatnya, maka cantik lah dia jadinya.

Memperkenalkan Delta Goodrem.

Image Hosted by ImageShack.us

Ni awek baru jumpa punya. Dia ni adalah contoh teori 'mapping' dalam menilai kecantikan. Nak kata cantik sangat takde la dia ni, cuma semua kedudukan mata, hidung, mulut, kening dia berada di posisi yang betul.

Image Hosted by ImageShack.us

Kecantikan ni tak boleh diukur, tak boleh di banding-banding. Pernah tak korang jumpa seseorang memula tak cantik. Lepas tu lama-lama nengok jadi cantik pulak. Bab Delta Goodrem ni, first time nengok terus cantik. Sebab mapping dia yang tepat.

Image Hosted by ImageShack.us

Ofkos, aku menulis ni berdasarkan pengamatan visual semata-mata. Banyak lagi elemen lain yang kita perlu ambik kira sebelum benar-benar mengatakan seseorang itu-Cantik.



Official Site



:: Malaysia Topblogs

Vote la saya..

Comments

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa