Image Hosted by ImageShack.us



Malam semalam. 10.05pm



Suasana cerah ibarat siang

bulan mengambang penuh

bersinar ceria

Bintang berkelipan



Sejak dulu lagi aku saspek. Bila bulan mengambang penuh, tarikan graviti bulan tu memberi kesan terhadap otak aku. Dan seterusnya mengaktifkan mode blues yang jarang-jarang sekali muncul. Bila mode blues telah diaktifkan, pemikiran akan menjadi berkarat. Thus, the term 'Jiwang Karat'. (Hek ele...)



(Start pada sini, korang baca dalam keadaan bergema)

Hari-hari aku memujuk diriku.

"Sudah-sudah la tu... apa lagi yang nak di-sasau-kan?"

Dan aku juga dah nekad, aku tak nak dah hantar-hantar mesej pesanan ringkas. Hantar kredit ke. Aku tak nak dah me-refresh ingatan aku.

Tapi sekali-sekala ada jugak SMS-SMS yang kantoi ter-send ke bumi kenyalang tu.



Mende-mende yang telah berlaku terhadap aku ni terlalu rumit/sulit untuk difikirkan. Indeed, they all have a certain reason. Unfortunately, the reason is

way beyond my ability to comprehend.



and then I remember to relax, and stop trying to hold on to it, and then it flows through me like rain-

Hakikat apa yang telah berlaku



And there's nothing else I can really do

there's nothing else I can really do at all



Tiit tit... tiit tit...

One message received - Read

From:

Bidadari




Keluar, dongak ke

atas...

Malam ni saya

hadiahkan langit

untuk awak...

Comments

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa