Kiamat Sudah Dekat

Ha'ah. Kiamat sudah dekat. Anggap je macam esok je nak jadi. Entahkan hari Jumaat ni nanti. Macam-macam signal dah ada. Dengan penyakit takde ubat, 'ayam jantan' semua dah ada.
Namun demikian halnya di sini adalah sebuah telemovie indonesia yang aku nengok semalam kat TV3. Setakat ni itulah cerita paling cool sekali kat tv pernak aku nengok. Korang nengok tak?Awek punya pasal, pintu hati hero cite ni terbukak untuk sembahyang, mengaji semua. Nengok betapa kuatnya pengaruh awek dalam kehidupan manusia ni. Tapi finishing cerita tu, keikhlasan hati dia jugak yang memenangi hati bakal pak mertua dia.
Untuk maklumat yang lebih lanjut pasal pengaruh awek ni, aku sajes korang baca tulisan Firdaus dalam zine Hilang Punca#5.

Comments

eastmail said…
serius man..citer tu mmg best man...
eastmail said…
serius man..citer tu mmg best man...
Anonymous said…
eh nk ask
ko ader tak citer tu
teringin nak tgk
klo ade..nak..huhuhu
copy citer tu pon takper..huhuhuh

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa