Repekkan Selasa (Merepek Di Hari Selasa)

Di kala korang tengah seronok bukak blog ni, aku kat umah tengah tertonggeng tido dan sekali-sekala berdengkur manja. Malam tadi sekali lagi gua tak tido atas pilihan gua sendiri. Developement yang tak henti-henti. Malah aku jugak dah naik menyampah nengok template Pyrokumprinx Advanced Media (PAM) Versi 'Lite' ni. Takpe, nanti kalau aku dah upgrade nanti, mesti akan memberikan pandangan mata yang fresh bagi korang.

hatikubicara.blogspot.com skang ni dah stop. Tokei dia telah pergi meninggalkan kita semua. Aku bukan baru skang ni dapat tau pasal ni. Cuma aku rasa hari ni adalah hari yang baik untuk aku lakukan sedikit penghormatan kepada arwah. Orangnya aku sendiri tak pernah jumpa, malah berYM pun tak pernah rasanya. Tapi dia juga seorang blogger. Kalau tak sedara seblogger dia sedara se-Islam kita. Ayuhlah kita semua bersama-sama menyedekahkan Al-Fatihah dia.

Dengan ini jugak gua menangguhkan Part 2 Seleksi Gambel Lo.

Kalau korang peka, 2-3 keluaran yang lalu dalam majalah ROTTW ada interview ngan Sifu M. Nasir. Bila ditanya kenapa dia join Akademi Fantasia dan apa rasionalnya? M. Nasir menjawap mudah, "..tak perlu rasional?!" Aku ingat Ramli Sarip pun cakap macam tu gak skang ni. Dan ASTRO jugak sangat kemut ngan gambar-gambar diaorang. Semua nak letak watermark. Takpe astro.. ikut koranglah. Diaorang tak cukup ngan makan duit SMS, segala jaddah semua nak cash in. Korang ingat aku nak biar gitu je? Takpe ko astro.. tau la ko..
Selaku seorang bisnesman, adsense optimisation specialist, webmaster, kutu lepak sejati, opurtunistik dan penganggur terhormat, akan datang, kalau ada sesiapa tanya aku, maka aku akan jawap jugak:
"Nak rasional apakemende laginye?"

Hey?! Bukankah ini Pyrokumprinx Advanced Media??!!!
hehe...

K-Lab:
Mengumumkan jugak program K-Lab untuk korang nengok-nengok dan testing-testing mende-mende yang sedang aku usahakan skang ni. Mende-mende ni semua belum sedia untuk prime-time. Jadi kalau ada apa-apa masalah, sila kontek aku.
Teman
Kroni (Pegi daftar skang)
Women's Guide

Comments

Karl Hiunzm said…
Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang TERHANGAT DI MALAYSIA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Cuma bayar RM50 sekali seumur hidup dan lihat wang akan mencurah-curah ke akaun bank anda sampai bila-bila. Peluang kerja dari rumah di sini.
Karl Hiunzm said…
Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website kaya dengan cepat. Peluang kaya dengan cepat di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)
Anonymous said…
wei noramin!!
mohdismail said…
suka betul spam dtg blog ko..hehe..
wei kmx!

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa