Karnival Lipis 2006

Karnival Lipis 2006 start hari ni (10 Jun) sampai 16 Jun nanti. Datanglah beramai-ramai. Hari ni tadi ada banyak kereta mini dari kuantan sampai. Diaorang konvoi. Ada pameran rasanya. namun sampai skang aku belum menjengah lagi ke sana..
Aku harap ada orang jual kebab. Time ni jugak banyak makanan yang jarang jumpa jual kat sana. Ada gerai semua. Pameran. Orang jual perabot. Orang jual keta. Orang TMNet pun ada. Katanya nak bagi sejuta kat aku semalam. Takdepun. Dan ada jugak cabutan bertuah untuk pengunjung bertuah. Tapi kena bayar singgit la.
Malam hari pulak ada macam-macam persembahan. Yang aku ingat adalah Malam Aslirama Johor. Hari bila tak tau. Malam ni ada Forum Perdana. Siap ada artis buat persembahan (band nasyid). Dan ada jugak krew RTM amik gambar. kalau nak masuk TV datang la pakai baju melayu. Bawak anak-anak semua.

Yang paling penting sekali, ada Siti Nurhaliza buat persembahan. Tak silap aku isnin ni.

"Siti, aku datang!!"

Comments

mohdismail said…
sampaikan salam sayang aku pada siti...
mushluv said…
aik, kata tak 'steady'.. hoho.. :p
Anonymous said…
takde pertandingan kugiran ker...
leh gak masuk....
Kumprinx said…
steady tak steady ler..

tahun ni takde pertandingan kugiran. adakah Scavia akan pegang piala pusingan tu selama 2 tahun berturut-turut? ini tak boley jadi..
Anonymous said…
adusss.....apsal takde lak
aku dah berkobar² nk masuk...
ehm.....klu korang rajin leh la masuk pertandingan kat Bandar Jengka nnt...mybe lam ujung bln nie..1st prize rm1000...penyertaan rm150 .....leh la kite tgk sape hebat...heheeee
Kumprinx said…
aku pun dah riki pertandingan tu. Tapi detail takde. poster pun cerita hadiah je. tipon no kat poster tu takde line. ko ada info lanjut?

boleh tahan jugak besar taruhan dia..
Anonymous said…
orait nnt aku bg ko info...tp ko ader YM tak sng skit nnt....
hadiah ok la ngan penyertaan...
aku dgor org Lipis da gak yg nk dtg ....ko leh la join skali....meramai kan keadaan...poster tu pun aku tgk kat jamming bandar jengka...klu ko msk bg tau.... klu nk ym aku kat aper_4942@yahoo.com...tp opis hour jela..hehe

Popular posts from this blog

Kemelut Di Muara Bazaar

:; Special Feature - 14 Hari Mencari Hantu

:: Kepak Ayam Madu Jerantut Yang Kecewa